Sprawdź, czego używa Twój fryzjer

Parę dni temu donosiłem o nieczystych zagrywkach producenta farby do włosów. W życiu bym się nie spodziewał, że w boksie reklamowym zamieszczonym w tym tekście pojawi się taka oto reklama:

to zaczyna mnie przerażać...

to zaczyna mnie przerażać...

Wiernym czytelnikom maltretingu nie muszę chyba tłumaczyć, że taki widok może odebrać spokój ducha. Nie-wiernym czytelnikom polecam lekturę objaśniającą. Nie, nie chodzi o Suzuki…

W każdym razie, następnym razem wybierając się do fryzjera, wezmę ze sobą laremid. Na wszelki wypadek.

Schwarzkopf nie gra fair

Schwarzkopf funkcjonuje na rynku już od 111 lat, co czyni z tej marki prawdziwego Matuzalema. Teraz jednak piękna historia firmy może zostać przekreślona przez nieetyczne, wręcz skandaliczne nadużycie, jakiego spece od reklamy Schwarzkopfa dopuścili się przygotowując ostatnią kampanię billboardową. Czytaj dalej

Ciąża jedyna w swoim rodzaju

Nowy plakat Gant Development trafia do szuflady z etykietką „drugie dno„. Wrzucam do niej reklamy, które są… hmmm… podatne na twórczą interpretację, niekoniecznie zgodną z intencją autora. Tym razem jednak poszukiwanie rzeczonego drugiego dna może się okazać podróżą w najmroczniejsze zakamarki duszy autora. Podróżą w jedną stronę. Czytaj dalej