Pomarańczowy tak ma?

Pomarańczowy tak ma TN

Kiedy Wojciech Mann, występując w radiowej reklamie sieci Saturn, odpowiadał na pytanie iReneusza o „najlepszy majowy prezent dla ośmiolatka”, po czym zachęcał do „myślenia o sobie”, miałem nadzieję, że będzie to jedyna okazja, kiedy sobie u mnie naprawdę nagrabi.

Myliłem się.

Czytaj dalej

All you need is telewizja 4K

All You Need Is Telewizja 4KSobota. Dostaję cynk o żenującej reklamie Orange. Zaglądam, oglądam, wzdycham. W komentarzach pod filmem widzę nazwisko bohaterki. Nie znam ani twarzy, ani nazwiska. Z pomocą popularnej wyszukiwarki dowiaduję się, że jest prezenterką telewizji śniadaniowej i zajmuje się życiem gwiazd. Po wpisaniu personaliów, jako pierwsze w wynikach wyszukiwania pojawiają się Plotek, Pudelek, Pomponik.

Czytaj dalej

Rabata, pażałsta!

Jeśli zależy nam na pełnym zrozumieniu pojęcia rabatu, należy spytać jednostkę światłą, wyrafinowaną. Na przykład pracownika telekomu. Najlepiej z T-Mobile.

Gdyby spytać prostego człowieka, czym jest rabat, to zapewne odpowiedziałby, że kwota, o którą z jakiegoś powodu umniejszana jest cena danego produktu lub usługi. Wszyscy jednak wiemy, jacy są prości ludzie – są prości. Dlatego, jeśli zależy nam na pełnym zrozumieniu pojęcia rabatu, lepiej spytać jednostkę światłą, wyrafinowaną.

Na przykład pracownika telekomu.

Najlepiej z T-Mobile.

Czytaj dalej

Z archiwum polskiego jazzu

Trend sprzedaży z abonamentem telefonicznym urządzeń zgoła nietelefonicznych zaczyna już naruszać normy BHP.

Jeśli trendy mogą zataczać kręgi, to trend sprzedawania z abonamentem telefonicznym urządzeń zgoła nietelefonicznych, zatacza kręgi tak szerokie, że zaczyna już naruszać normy BHP. Poważnie.

Całkiem niedawno żartowaliśmy sobie wspólnie z pralki, którą w Saturnie można było kupić w abonamencie (z abonamentem?) Orange. Tym razem z abonamentem można kupić… ale najpierw uporządkujmy fakty.

Czytaj dalej