Gadżet nad gadżetami

Być może to tylko moje odczucie, ale wydaje mi się, że prasowa gadżetologia jest ostatnio nieco w odwrocie. Kioski nie pękają już w szwach od dóbr wszelakiego asortymentu dodawanych do prasy jako gratisy. W każdym razie kioskarze przestali już narzekać, że po porannej dostawie prasy przez godzinę nie mogą domknąć drzwi.

Ostatnie słowo w kwestii gadżetów jeszcze jednak nie padło. Ale padnie. Panie i Panowie, oto przedmiot o nieocenionej wręcz użyteczności dla każdego czytelnika. I nie tylko czytelnika.

A skoro jesteśmy przy gadżetach, to przy okazji odpowiemy sobie też nurtujące cały świat pytanie, czy iPad (lub jakikolwiek inny tablet) zada śmiertelny cios prasie.

Dzisiaj serwuję objawienia. Czytajcie!

Czytaj dalej

Hiszpańskie media biorą kryzys za rogi

No, to po wakacjach, czas na kolejny wpis. Zacznijmy zatem bez zbędnych wstępów: przedstawiciele prasy postanowili zakasać rękawy i rozpocząć walkę z kryzysem toczącym globalną gospodarkę. Walczą już nie tylko słowem, ale także czynem. Urzeknie Was ich historia! Czytaj dalej