Pomarańczowy tak ma?

Pomarańczowy tak ma TN

Kiedy Wojciech Mann, występując w radiowej reklamie sieci Saturn, odpowiadał na pytanie iReneusza o „najlepszy majowy prezent dla ośmiolatka”, po czym zachęcał do „myślenia o sobie”, miałem nadzieję, że będzie to jedyna okazja, kiedy sobie u mnie naprawdę nagrabi.

Myliłem się.

Czytaj dalej

Sztuka procentów, czyli weź się Fresz. Warzywem.

Procenty Hortex Fresz TN

Nie, dzisiaj nie będzie o alkoholu. Dzisiaj merytorycznym daniem głównym będzie, ekhm, księgowość. I mimo że będzie to księgowość kreatywna – w końcu jesteśmy na blogu o marketingu – to wciąż będzie to księgowość, a więc temat z gruntu nudny. Dlatego, dla rozrywki, zaserwuję także niemerytoryczny deser. Z Maspeksu.

Ale najpierw…

Czytaj dalej

Śmierć i dziewczyna

reserved-tnDziewczyna

22 marca 2017 w Polsce wybucha bomba. Wybucha metaforycznie, w polskim Internecie. Dee Dee, atrakcyjna, długowłosa Amerykanka, która na koncercie poznała i zgubiła Wojtka z Warszawy, okazuje się nie być dziewczyną proszącą o pomoc w odnalezieniu miłości swojego życia. Dee Dee jest wynajętą aktorką, a historia zaginionego Wojtka – historia, która tak mile łechtała polską męską dumę – to tylko scenariusz filmu reklamowego Reserved.

Internet wrze.

Czytaj dalej