Jak czytać reklamy #2: serek Hochland

Aby nie szargać swojej profesjonalnej renomy, powinienem właściwie zatytułować dzisiejszy tekst „jak czytać język marketingu”, a nie „reklamy”, bo przyglądać się będziemy opakowaniu, a nie reklamie, ale nie bądźmy małostkowi. Nie chciałbym, żeby akademickie sztywniactwo uniemożliwiło mi wstawienie numeru 2 w czymś, co być może stanie się pięknym cyklem.

A więc drodzy Państwo, przedstawiam Wam serek topiony Hochland. Z naturalnych składników.

Czytaj dalej

Wartość dodana

Somat Wartość Dodana

Bohaterem dzisiejszego tekstu jest karton wypełniony…

Wróć, jeszcze raz. Słowo „wypełniony” byłoby chyba pewnym nadużyciem, ujmijmy więc to tak: bohaterem dzisiejszego wpisu jest karton z 52 tabletkami do zmywarki.

Nadużyciem być może jest także słowo „tekst” – dzisiaj będzie dużo obrazków.

Czytaj dalej