Bydgoszcz najeżdża na Warszawę

Do grona miast, które wyrabiają sobie markę za pomocą marketingowego instrumentarium, postanowiła dołączyć Bydgoszcz. Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy promujące… no i tu zaczynają się schody, ponieważ nie do końca jasnym jest, co autor chciał nam powiedzieć, i czy ta akurat reklama rzeczywiście robi Bydgoszczy dobrze. Niejasny cel przekazów stał się oczywiście pożywką dla rozmaitych teorii spiskowych. Czytaj dalej

Schwarzkopf nie gra fair

Schwarzkopf funkcjonuje na rynku już od 111 lat, co czyni z tej marki prawdziwego Matuzalema. Teraz jednak piękna historia firmy może zostać przekreślona przez nieetyczne, wręcz skandaliczne nadużycie, jakiego spece od reklamy Schwarzkopfa dopuścili się przygotowując ostatnią kampanię billboardową. Czytaj dalej

Ciąża jedyna w swoim rodzaju

Nowy plakat Gant Development trafia do szuflady z etykietką „drugie dno„. Wrzucam do niej reklamy, które są… hmmm… podatne na twórczą interpretację, niekoniecznie zgodną z intencją autora. Tym razem jednak poszukiwanie rzeczonego drugiego dna może się okazać podróżą w najmroczniejsze zakamarki duszy autora. Podróżą w jedną stronę. Czytaj dalej