Niebezpieczna prędkość

Reklama radiowa.

Pani profesor, nnniesamowity wykład! – ekscytuje się pierwszy kobiecy głos, który, sądząc po egzaltacji, z jaką wymawia kolejne słowa, należy do murowanej kandydatki do tytułu wazeliny roku – Jesteśmy pod ogrrromnym wrażeniem! Co za pamięć, co za błyskotliwość, co za inteligencja!

Oh, moja droga, to naprawdę nic takiego – odpowiada tonem pełnym nonszalancji drugi kobiecy głos – Po prostu, żeby być w formie, trzeba czasem sobie pomóc. Ja zażywam…

Ktoś jeszcze ma wrażenie, że nazwa Bilomag Plus, czyli kolejnej cudownej pigułki z ziółek (no, ta akurat jest z drzewa), padła tylko dla ściemy, a tak naprawdę pani profesor jedzie na amfetaminie?

 

PS. Jeśli słucha mnie ktoś z radia – dowolnego – to niech sabotuje emisję tej reklamy. Dłużej już jej nie zdzierżę.

Feminost, czyli śniadanie mistrzów

feminost_tn

Zdawałoby się, że w dyskusji na temat emisji w porze posiłków reklam leków na przypadłości układu moczowego lub dolnych partii przewodu pokarmowego padły już wszystkie argumenty. Jednak firma Natur Produkt Zdrovit, producent suplementu diety Feminost, przedstawiła kolejny.

Czytaj dalej