Miejmy nadzieję, że w procesie przygotowywania tego przekazu użyto zaawansowanych efektów specjalnych, bo w przeciwnym razie musielibyśmy pogodzić się z z faktem, że pewien biedny psiak strasznie się nacierpiał występując w reklamie. Czytaj dalej
Tag: FMCG									
								
					
	
				
					
			 
		
									
												
						 
									
		
		
	 
	
					
	
				
					
			
				Paryż? To chyba gdzieś w okolicy?
			
							
		 
		
									
												
						Co się dzieje, kiedy marka, brand claim, produkt i opakowanie pasują do siebie tak trochę niekoniecznie? Sami zobaczcie. Czytaj dalej
												 
									
		
		
	 
	
						
						
			
		
	
	 
	
	
Paryż? To chyba gdzieś w okolicy?
Co się dzieje, kiedy marka, brand claim, produkt i opakowanie pasują do siebie tak trochę niekoniecznie? Sami zobaczcie. Czytaj dalej
												
			
			
			
			
			
