Folklor? Kopanie leżącego?

To o co chodzi z tym kopaniem leżącego, folklorem i śmietnikiem? Już wyjaśniam:

Ad rectum – łacińsko-angielska gra słów, rozszyfrowywalna tylko przez niebywałych bystrzaków; wpisy dla osób z raczej mocnym żołądkiem

Drugie dno – wyczytujemy między wierszami prawdziwy przekaz reklamy, a czasem także treści, których istnienia sam autor przekazu nawet nie podejrzewał.

Folklor – czyli dzałania na rzecz marek niekoniecznie pierwszej wielkości.

Kopanie leżącego – no cóż, wiadomo chyba, co oznacza zwrot „kopanie leżącego”?

Krótkie gacie. Czyli szorty. Czyli naprawdę krótkie teksty.

Maltreting – jedyna kategoria, do której nikt naprawdę nie powinien chcieć trafić. Maltreting to po prostu robienie klienta w bambuko – naciąganie go, wciskanie kitu, podobne przyjemności.

Przekręt – to rzeczy trochę przeze mnie prze-kręcone. Czyli przerobione.

R.S.M. jak Rozpaczliwy Słowniczek Marketingowy. Mój skromny wkład w edukację marketingową społeczeństwa. Bezcenne wsparcie dla marketerów i ich ofiar.

Śmietnik – poetycka nazwa na to wszystko, czego nie dało się wpakować do żadnej z wymienionych wcześniej szufladek.