Reklama (w)oczyszczająca, czyli jak za pomocą wody Dobrowianka zrobić z siebie elektrownię w Czarnobylu

dobrowianka_tnMam nieodparte wrażenie, że Danone to koncern z zacięciem do robienia produktów zgoła niezwykłych z produktów zgoła zwykłych. Na przykład taki Actimel – niby normalny jogurt, ale w zakamarkach swoich plastikowych kubeczków skrywał potężnego sprzymierzeńca w codziennych zmaganiach naszych dzieci z infekcjami. Actimel mianowicie miał wspierać dziecięcy system odpornościowy, co – zgodnie z informacją zawartą w reklamie – było naukowo udowodnione. Kolejny produkt firmy – Activia – miała rozwiązywać kobiece problemy trawienne.

Danone, mimo że znany przede wszystkim z przetworów mlecznych, leje również wodę. Zwykłą, lecz oczywiście niezwykłą, ponieważ wspomagającą oczyszczanie. I to od wewnątrz. Mowa o Dobrowiance.

Czytaj dalej

Cliford

Dzisiaj małe, zaległe 2w1 – radiowa reklama Renault Clio oraz prasowa reklama zamontowanego w Fordzie systemu wspomagającego parkowanie na dziesiątym piętrze.

Czytaj dalej

Dyzajn w centrum

Wiecie, czym są Koloseum, Panteon, Krzywa Wieża w Pizie, Mona Lisa i Dawid Michała Anioła? O, pardon, wcale nie Dawid tylko David? Otóż są to szczytowe osiągnięcia włoskiego designu.

Jeśli czujecie się nieco zaskoczeni, to zapewne również nie domyślicie się, co PBG Erigo (firma deweloperska będąca autorem tej śmiałej klasyfikacji) postawiło w jednym rzędzie z tymi było nie było ikonami architektury antycznej, romańskiej i najbardziej znanymi zdobyczami włoskiego renesansu.

Czytaj dalej

Naprawdę śliski temat

nie_biegam_tnW ostatnich dniach polskim Internetem, a w każdym razie marketingowym światkiem, zatrzęsła afera akcji „Nie biegam”. Przypomnijmy, że cała sprawa dotyczy dwudziestu paru tysięcy ludzi, którzy „polubili” na Facebooku pozornie neutralną obyczajowo i przede wszystkim pozornie neutralną fizjologicznie stronę Nie biegam. Tymczasem okazało się, że strona być może i jest obojętna obyczajowo, ale fizjologicznie – bynajmniej. Za akcją kryje się bowiem Stoperan: lek przeciwko biegunce.

Wiecie więc już co się stało – teraz dowiecie się, jak to się stało! Maltreting.pl wszedł w posiadanie stenogramu narady, na której omawiane były strategiczne założenia akcji. Uważajcie tylko – rzecz dzieje się w dziale marketingu producenta leku na srakę, więc to nie będą… ten tego… przelewki.

Czytamy? No to sru! Albo – skoro jesteśmy przy leku na biegunkę – chlup!

Czytaj dalej