Raport 2015: kluczowe trendy dla marketingu. Trend #3: abonamentyzacja i informatyzacja. Motoryzacji. Między innymi.

raport-trendy2015-3-tnJeśli myślicie, że w abonamencie kupuje się wyłącznie telefony i kablówkę, to jesteście w błędzie.

Jeśli myśleliście, że MS Office w abonamencie – a nie na płycie w zamian za jednorazową opłatę – to już koniec trendu zapoczątkowanego bodajże przez programy antywirusowe, które w pewnym momencie przestaliśmy kupować, a zaczęliśmy, ekhm, prenumerować – to jesteście w błędzie.

To dopiero początek.

I na oprogramowaniu wcale się nie skończy.

Czytaj dalej

Raport 2015: kluczowe trendy dla marketingu. Trend #2: wielowymiarowa rozrywka.

raport-trendy2015-2-tn

Kina, zmagające się z coraz silniejszą konkurencją ze strony systemów domowej rozrywki, będą poszukiwać możliwości zwiększenia marż jednostkowych, dzięki coraz doskonalszemu rozumieniu psychologii konsumenta, w szczególności w zakresie percepcji cen.

W mordę, ale profesjonalnie napisałem! Aż muszę przeczytać dwa razy, żeby zrozumieć! A dalej będzie jeszcze gorzej.

Czytaj dalej

Raport 2015: kluczowe trendy dla marketingu. Uroczysta premiera i trend #1.

Raport: Trendy w marketingu #1Natalia Hatalska od 2011 co roku publikuje swój trendbook: przegląd trendów, które mają w najbliższej przyszłości kształtować… no, najbliższą przyszłość. Cykliczny raport Natalii cieszy się sporą popularnością i uznaniem polskich internautów, dlatego z nieskrywaną przyjemnością oddaję dzisiaj w Wasze ręce, przygotowaną w ścisłej współpracy właśnie z Natalią Hatalską, maltretingową edycję trendbooka.

Czytaj dalej