Pomarańczowy tak ma?

Pomarańczowy tak ma TN

Kiedy Wojciech Mann, występując w radiowej reklamie sieci Saturn, odpowiadał na pytanie iReneusza o „najlepszy majowy prezent dla ośmiolatka”, po czym zachęcał do „myślenia o sobie”, miałem nadzieję, że będzie to jedyna okazja, kiedy sobie u mnie naprawdę nagrabi.

Myliłem się.

Czytaj dalej

Z archiwum polskiego jazzu

Trend sprzedaży z abonamentem telefonicznym urządzeń zgoła nietelefonicznych zaczyna już naruszać normy BHP.

Jeśli trendy mogą zataczać kręgi, to trend sprzedawania z abonamentem telefonicznym urządzeń zgoła nietelefonicznych, zatacza kręgi tak szerokie, że zaczyna już naruszać normy BHP. Poważnie.

Całkiem niedawno żartowaliśmy sobie wspólnie z pralki, którą w Saturnie można było kupić w abonamencie (z abonamentem?) Orange. Tym razem z abonamentem można kupić… ale najpierw uporządkujmy fakty.

Czytaj dalej

Lodówka dla wegetarian

saturn_technologia_tnW emitowanej obecnie serii reklam radiowych, połowa europejskiego potentata handlu elektroniką – czyli sieć Saturn – ze swadą konfrontuje ze sobą logikę i technologię. Ta pierwsza to jak rozumiem symbol cywilizacyjnego dyletanctwa, ta druga – społeczeństwa nowoczesnego.

Czytaj dalej