2w1, czyli czego nie znajdziemy w Head & Shoulders

Porównanie list składników szamponów 2w1 przynosi nieoczekiwane i rozrywkowe efekty.

Łukasz z bloga Advertising is Exciting poczuł się niedawno w Rossmannie oszukany przez szampon Head & Shoulders. Konkretnie poczuł się oszukany tym, że opakowanie szamponu nie było tak duże, jak się wydawało – a wydawało się być tak duże, jak opakowanie szamponu obok. Swojemu rozżaleniu dał wyraz na fan page’u bloga, tam jednak komentatorzy szybko zwrócili uwagę, że poczuł się oszukany niesłusznie. Łukaszowi rozżalenie więc minęło.

Chociaż być może nie powinno.

Czytaj dalej

Ciekawy przypadek Krzysztofa I.

ibisz_jak_dobrze_wygladac_tnSkoro mówimy o szamponach przeciwłupieżowych, to byłoby ciężkim nietaktem nie wspomnieć o Krzysztofie Ibiszu. Wszak pan Krzysztof był swego czasu twarzą kampanii Head&Shou… może lepiej powiedzmy, że był ambasadorem marki Head&Shoulders, bo słowo „twarz” w kontekście preparatu przeciwłupieżowego mogłoby budzić mało estetyczne skojarzenia… Był więc ambasadorem, a do tego – jako zawodowy, wieloletni celebryta – jest nie lada specem od autopromocji. Przyjrzyjmy się technikom, jakim pan Krzysztof używa, aby budować swój – wolny od łupieżu, rzecz jasna – wizerunek.

Czytaj dalej

Naprawdę poważny problem z głową

Szybki przegląd oferty kosmetyków w dowolnym markecie lub odpowiedniej półki w – och, jakie to ładne, nie używane już chyba słowo – drogerii, szybko pozwala zorientować się, że znakomita większość szamponów jest przeznaczona do pielęgnacji włosów trapionych najrozmaitszymi nieszczęściami.
Czytaj dalej