Po kolana, po pas, po szyję

W swojej reklamie prasowej Euro RTV AGD do spółki z Toshibą pytają się mnie, czy mam odwagę, by się zagłębić w 3D. No jakoś nie mam… nawet w jedną D nie mam odwagi się zagłębiać, a co dopiero w trzy D.

Jeśli jednak Euro i Toshiba szukaliby śmiałków, którzy nie obawiają się penetracji nowych terytoriów, to mam kilka propozycji haseł na kolejne ogłoszenia.

Czytaj dalej

Małe, brązowe i puka w okienko

tui_tnDziś będzie o dzieciach, ale nie dla dzieci. Więc dzieci – jeśli zdarza Wam się czytać maltreting.pl, to wybaczcie, ale nie tym razem. Sio! Kobietom w ciąży też odradzam. Nie chciałbym mieć na sumieniu czyjejś przyspieszonej akcji porodowej.

A to dlatego, że będzie co prawda o dzieciach, ale niezbyt poprawnie politycznie i trochę hardkorowo. Przynajmniej z punktu widzenia przyszłych matek.

Czytaj dalej

Prostalong zabija radość pożycia?

Dzisiejszego wpisu zapewne by nie było, gdyby nie to, że w czwartek obejrzałem drugą część „Sprzedawców” Kevina Smitha. Przypuszczam, że właśnie pod wpływem tego filmu, oraz – co jest akurat pewne – pod wpływem dwóch browarów i paru drinków, reklama Prostalongu Complex nasunęła mi nieco radykalne obyczajowo skojarzenia.

Czytaj dalej