Sprawdź, czego używa Twój fryzjer

Parę dni temu donosiłem o nieczystych zagrywkach producenta farby do włosów. W życiu bym się nie spodziewał, że w boksie reklamowym zamieszczonym w tym tekście pojawi się taka oto reklama:

to zaczyna mnie przerażać...

to zaczyna mnie przerażać...

Wiernym czytelnikom maltretingu nie muszę chyba tłumaczyć, że taki widok może odebrać spokój ducha. Nie-wiernym czytelnikom polecam lekturę objaśniającą. Nie, nie chodzi o Suzuki…

W każdym razie, następnym razem wybierając się do fryzjera, wezmę ze sobą laremid. Na wszelki wypadek.

(Prawie) Jak Elvis

Muszę powiedzieć, że ja i chłopaki z onet.pl mamy kompletnie odmienne wyobrażenie o tym, jak powinien wyglądać Elvis:

Prawdziwy Elvis miałby włosy pod pachami!

przyszło mailem....

 Prawdziwy Elvis miałby włosy pod pachami!

Schwarzkopf nie gra fair

Schwarzkopf funkcjonuje na rynku już od 111 lat, co czyni z tej marki prawdziwego Matuzalema. Teraz jednak piękna historia firmy może zostać przekreślona przez nieetyczne, wręcz skandaliczne nadużycie, jakiego spece od reklamy Schwarzkopfa dopuścili się przygotowując ostatnią kampanię billboardową. Czytaj dalej

Luwak i marketing ekskrementalny

luwakDzisiaj będzie o luwaku – chyba jedynym na świecie zwierzęciu, które produkuje kawę. Jak to robi? Ano można powiedzieć, że do produkcji zabrał się od dupy strony… Robi to jednak z takim wdziękiem, że możni tego świata gotowi są płacić tysiąc euro za każdy kilogram… no właśnie, czego?

Czytaj dalej